Forum 3 dywizja Strona G│ˇwna


3 dywizja
3 dyvizja Bleach Project
Odpowiedz do tematu
jestes wegierka w 1/8, jesli dziadek w polowie to twoj rodzi
Juukla
SZOK!!


Do│▒czy│: 25 Sty 2014
Posty: 719
Przeczyta│: 0 tematˇw

Ostrze┐e˝: 0/8
Sk▒d: Finland

Jaki numer autobusu czy tramwaju?
[link widoczny dla zalogowanych]
Jestem ju┼╝ sko┼éowana.Nosi┼éam 75 b , ale s─ů ju┼╝ za ciasne.I co mam nosi─ç? Ksi─ů┼╝ka nadal nie dotar┼éa,mimo ┼╝e przesy┼éka priorytetowa zawsze trafiam na jakiego┼Ť ┼éosia na allegro.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Korzystalyscie wlasnie z tego?? [link widoczny dla zalogowanych] dziekuje za wszystkie odpowiedzi...
Pewnie Stokrotka, ┼╝e pami─Ötam - i jeszcze kilka os├│b - ale chyba te┼╝ ich tu nie widuj─Ö ju┼╝. ju┼╝ naprwad─Ö mam go dosy─ç... 1. ja mialam podobnie do Ciebie bulkaaa ... Rozumiem ┼╝e b─Öd─ů badania krwi itp, a potem co? [link widoczny dla zalogowanych]
ja pamietam ze w tym wieku na imprezach to gralismy w kalambury Ale najgorsza w tym towarzystwie jest Jablczy┼äska.Przypomina najgorsze momenty z burzliwej kariery,mijaj─ůcej ju┼╝ na szc─Öscie - k.Paschalskiej. Zastanawia mnie to co Pani napisa┼éa o laserowym zabiegu czy to ma cos wsp├│lnego z tym ze juz wiecej blizny sie nie zrobia?Czy ze sie nierozejda.Mam nadzieje zama┼éy sobie poradzi. zaciskaj─ů─ç pi─Ö┼Ť─ç na ko┼äcu.. bigos z wo┼éowin─ů, kolega z Indii, to nowy smak pozna ja mam siln─ů arachonofobi─Ö i nawet jak zobacz─Ö najmniejszego paj─ůka to od razu krzycz─Ö i uciekam;D czasem si─Ö jakie┼Ť pojawi─ů w pokoju bo wchodz─ů przez okno... W ka┼╝dym razie zmniejszy─ç dzia┼éania niepoz─ůdane ze strony uk┼éadu pokarmowego pomaga┼éo mi Enterol i Espumisan
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Generalnie poprawa jest bo okres sie ładnie uregulowal.
[link widoczny dla zalogowanych]
CZY MOZESZ NAPISAC CZY TAK SAMO JAK OCZYSZCZONEJ UDA┼üO CI SIE SCHUDN─äC TYLE KG I NAPISAC JAK SIE CZU┼üAS I SOBIE RADZI┼üAS Ja jestem z rybnika i tutaj mamy dobre kosmetyczki no ale do┼Ť─ç daleko he..he...
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Tez uwielbiam czern...chociaz latem ciagnie mnie w kierunku bezo-kremow....Lubie tez braz, zgnila zielen i oliwkowy kolor... [link widoczny dla zalogowanych] Co moze mi dolegac????
czesc dziewczyny.fajnie,ze trafilam na ten portal,bo mam podobne problemy.otoz boli mnie na przemian,raz lewy raz prawy jajnik.do tego odczuwam bol w okolicy kosci ogonowej.szczegolnie ,kiedy stoje.mam syndrom pco.lecze sie dlugo,bo kilka lat,ale wciaz bezskutecznie.chce doprowadzic do ciazy,ale jakos nie wychodzi.lekarze co rusz zmieniaja leki,nic nie dziala.brak owulacji i wciaz boli.boli przy wspolzyciu,boli w pracy.szczerze to ja juz mam tego dosc.ile czasu to moze jeszcze trwac?mam pytanie,czy ktoras z was przeszla z pozytywnym skutkiemciaza ta chorobe?czy moze istnieja jeszcze inne metody do pobudzenia jajnikow?nie tylko leki hormonalne?prosze o pomoc. A ja ju┼╝ nawet efekty zauwa┼╝y┼éam - pupa mi si─Ö jakby podnios┼éa i cellulit jakby odrobin─Ö si─Ö zmniejszy┼é... To nie wybielanie! Aha - i jeszcze jedno - czy te sta┼╝e kierowane s─ů specjalnie do obcokrajowc├│w czy s─ů dla og├│lnie dla W┼éoch├│w i reszty swiata? Nie no nie uwierz─Ö, nie ma faceta kt├│ry by nie chcia┼é! [link widoczny dla zalogowanych]
maja 38 kal. A jeszcze tak dodaj─ůc...to super ┼╝e trafi┼éy┼Ťmy do dra Lipskiego, bo poza nim oczywi┼Ťcie tylko dr Arciszewski pracuje tam na sta┼ée, reszta lekarzy jest dochodz─ůca. Fajnie , ┼╝e dobrze si─Ö trzymasz , ja te┼╝ trzymam form─Ö . olej tel: To sprawia, ┼╝e proces oczyszczania przebiega wolniej. kup sobie jakas bardzo delikatna oliwke dla dzieci i masuj blizne oliwka.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

i powiem szczerze, że przeszły torture.
[link widoczny dla zalogowanych]
nie czuje skutków ubocznych (całe szczęscie) ale nie wiem jakie to da efekty
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

DLATEGO TRZEBA UWAZAC I NIE ODDAWAC SIE W LAPY BYLE KOGO, A TAKZE PRZESTRZEGAC LUDZI PRZED PATALACHAMI. [link widoczny dla zalogowanych] wlasciwie nie mam mieszkania ani pracy na 100%.
Chyba sporo, skoro piszesz, ┼╝e czw├│rki ju┼╝ wysz┼éy. wklejam przepis z nale┼Ťnikami To mo┼╝e dawa─ç czasami optycznie wra┼╝enie, ┼╝e jest okr─ůg┼éa, ale nic wi─Öcej. Dorka123 pocieniowa┼éam i jestem bardzo zadowolona... NIe czekaj kobieto tylko idz do najbli┼╝eszgo szpitala tam Ci─Ö zbadaja i uspokoj─ů...teraz dzidziu┼Ť jest najwa┼╝nijszy.....powodzenia. [link widoczny dla zalogowanych]
hi ja3010123. Zale┼╝y jaki kwas wstrzykiwa┼éa┼Ť, ale nawet ten tylko do nawil┼╝ania powinien trzyma─ç nie kr├│cej ni┼╝ 4 miesi─ůce. wi─Öc ruszaj lepiej na aerobik, basen, rowerek czy bieganie w parku 10 mln ludzi. - pierwsze dwa tyg cwiczcie po 5min, kojenne po 6 itd. Jest to Priorin N marki Bayer. Rewelacja!
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[url=http://www.daweta.net/eBoard-forum-Daweta-Forum-newthread-7.html]??? [/url]

Ja stosowa┼éam tabletki na cellulit ze strony [link widoczny dla zalogowanych] i uda┼éo mi si─Ö osi─ůgn─ů─ç fajny efekt po 3 miesi─ůcach stosowania cellulit ju┼╝ nie jest widoczny, no jedynie jak zaciskam sk├│r─Ö to jeszcze go wida─ç ...
[link widoczny dla zalogowanych]
strzyze super jest uprzejmy i na prawde zna sie na rzeczy dostac sie do niego nie jest latwo ale gdy juz sie uda to na prawde recze mistrzostwo swiata! oj ludzie, trzeba czytać umowy, które sie podpisuje a nie wierzyć w obietnice złotych gór
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Wiele z nich wyemigrowalo do USA (lekarzy tez) ze wzgledu na lepsze zarobki. [link widoczny dla zalogowanych] Ciekawe przypadki to r├│wnie┼╝ nocne pogryzienia przze paj─ůki.
inaczej nie ma stalego obciazenia miesni. le_rety - prosba ma na mailu do Ciebie poszla Please! Anetko!!!! Ło matko, jak leje...!!! JESTEŚMY Z TOBĄ! [link widoczny dla zalogowanych]
┼╝ycz─Ö Wam Pogodnych, Wiosennych i Jajcarskich ┼Üwi─ůt. Naprawd─Ö bardzo si─Ö ciesz─Ö, ┼╝e powsta┼é taki topik Jednak g┼éod├│wke zaczynam od jutra, gdy┼╝ z tego co wczoraj wyczyta┼éam trzeba r├│wnie┼╝ wzi─ů─ç dzien wczesniej jakies tabletki przeczyszczajace i wtedy nie ma takich skutk├│w ubocznych,wi─Öc na 100000000% zaczynam od jutra Kurcz─Ö te lewatywy mnie przera┼╝aj─ů A co s─ůdzicie o tych z apteki \Enema\? ciuchy z H&M s─ů szmatowate, swetry szybko si─Ö mechac─ů, bluzki przecieraj─ů, no, spodnie jeszcze w miar─Ö miar─Ö ale szybko trac─ů kszta┼ét - niestety... Ostatnio mia┼éam tak du┼╝y stres w pracy ┼╝e moje problemy si─Ö nasili┼éy, szczeg├│lnie nerwowo┼Ť─ç i napady l─Ökowe. Hej Sama pozbywalam sie pare lat temu czarnego koloru metoda prob i bledow. Ja mia┼éam r├│zne twardo┼Ťci w zale┼╝no┼Ťci jak si─Ö uda┼éo i nie zauwa┼╝y┼éam r├│┼╝nicy (tylko w smaku ).
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]


Post zosta│ pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
jestes wegierka w 1/8, jesli dziadek w polowie to twoj rodzi
Mo┐esz pisaŠ nowe tematy
Mo┐esz odpowiadaŠ w tematach
Nie mo┐esz zmieniaŠ swoich postˇw
Nie mo┐esz usuwaŠ swoich postˇw
Nie mo┐esz g│osowaŠ w ankietach
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)  
Strona 1 z 1  

  
  
 Odpowiedz do tematu