Forum 3 dywizja Strona Gwna


3 dywizja
3 dyvizja Bleach Project
Odpowiedz do tematu
Prawda jest to ze im wiekszy implant tym wiekszy bol, mam po
Juukla
SZOK!!


Doczy: 25 Sty 2014
Posty: 719
Przeczyta: 0 tematw

Ostrzee: 0/8
Skd: Finland

Coraz większa panika nas ogarnia!Ale myślę,ze wszystkie urodzimy w Klinice Na wizytę muszę spisać sobie pytania do dr.
[link widoczny dla zalogowanych]
polakierowalas pajaka...
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Teraz ma naprawde powaznego partnera moze i slub bedzie...
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

dziękuję bardzo [link widoczny dla zalogowanych] ja mam włosy troche za ramiona i powazny problem od spodu mam sliczne rurki jakbym robila je lokówka a z góry włosy sa conajwyzej pofalowane co wyglada dosc dziwnie marzy mi sie za cale beda wlansie tak naturalnie krecone jak te od spodu pomozcie mi moze jakis preparat żel szampon??
to że nie ma koleś głosu? Ratunku, pilne!!! Pewne jest to, że \mięsko\ samo nie znikinie - to po prostu trzeba wyciąć. i mi sie dobrze zagoilo juz po miesiacu, tylko bralam perfuma (teraz wiem ze to zle) .... A mozesz mi podać model swojej ortezy ? [link widoczny dla zalogowanych]
Rezultatem jest również lepszy sen, z wydłużona fazą snu głębokiego. Mam pytanie czy przy operacji jest narkoza czy głupi Jaś (ja to znam pod nazwą blokada- znieczulenie i w czasie operacji jest się swiadomym, ale nic się nie czuje..), czy moze mozna wybrac? Obecnie siegaja mi (jak proste) do polowy ramion. Jest muzulmaninem. pozdrawiam. Chyba im dluzej przytrzyma sie wode tym wiecej ona wymyje brudow z organizmu - ale nie odpowiadaj mi, zadaj je sobie.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Czuje się zdecydowanie lepiej, znikneły mi sińce które mialam wczoraj pod oczami.
[link widoczny dla zalogowanych]

Bardzo doświadczona klientka.
[link widoczny dla zalogowanych]
jestem na 28 dniu!
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Wcześniej myślałam, że ma to związek z tą wysypką, ale chyba nie, skoro wysypki nie ma, a ból pozostał.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Oczywiście usługa jest darmowa [link widoczny dla zalogowanych] co sądzicie o perfect lady?
Jestem poprostu pokoleniem Czarnobyla.Pozdrawiam , życze powodzenia PS. Ósmy dzień z Lidą.Spadek wagi w dalszym ciągu 1,5 kg.Skutków ubocznych brak za to powrócił apetyt.Mniejszy co prawda,ale jest.Jestem zawiedziona,że nie spada mi tak waga jak Wam ,ale trudno.Będę zadowolana nawet z 4 kg.przez miesiąc.Pozdrowionka. no no , polece sama 86dbc5d42a2b212ecd265ba8e42629db [link widoczny dla zalogowanych] [url]http://del.icio.us/FelanLaron/nissan [/url] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [url]http://del.icio.us/ClintMercedes/saab [/url] [url]http://del.icio.us/ClintMercedes/daewoo [/url] [url]http://del.icio.us/DomenicGordillo/saab [/url] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [url]http://del.icio.us/GladwinDusty/citroen [/url] 7c101e7b0ba041df7a592bd8fc02677d [link widoczny dla zalogowanych]
I mówiła, że potem to już nie miała siły rodzić, taka głodna była. Chudnie sie naprawde super szybko pod warunkiem ze sie przestrzega zasad. la1rry rozbawiles(as ) mnie !!!naprawde, jestes chyba spokrewniony z szefami.Mam wrazenie ze ja ciezko charuje na wyplaty przedstawicieli. Zespół kanału nadgarstka dotyczy pacjentów w każdym wieku, najczęściej są to jednak pacjenci po 50 r.ż oraz osoby narażone na zachorowanie z powodu charakteru wykonywanej pracy w wieku 20-40lat. czesc ! Bardzo lubię dzieci i dzieci bardzo lubią mnie. Myślę, żeby zainwestować w dobre kosmetyki i poprosić o pomoc koleżankę, która dobrze mnie zna i wie w jakim makijażu będę się dobrze czuła.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Mnie tez dretwieją w nocy, ale jest to do zniesienia w tej chwili.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Rewelacja!
[link widoczny dla zalogowanych]
Dzidzie

Witam .Mój orbitrek już złożony i jestem zachwycona.
[link widoczny dla zalogowanych]
Mam tylko nadzieje, że dowiem się w styczniu na wizycie kontrolnej pooperacyjnej. Niestety nie mam dostępu do lekarza, dlatego też pytam, a sprawa przyznam trochę mnie dręczy i to dość pilnie.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Europa da sie lubic na TVP2).
Hej Wam
Wszystko musi byc dobrze!
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Wypływa bo co ma się z nią stać/?! [link widoczny dla zalogowanych] Mały na razie dużo śpi, je i w zasadzie tyle jego.
Przez pierwsze 3 dni stosowania miałam straszne zawroty głowy i mdłości, potem było już niby okej, ale jakoś tak dziwne się czułam (no i oczywiście przez cały czas brania rano odczuwałam pewien dyskomfort, jak część 'wylatywała'), ale ważne, żeby pomogło, teraz czekam na wyniki kolejnej cytologii i wszystko się okaże. Przed użyciem skonsultuj się z lekarzem lub farmaceutą 13.Kobiety sa bardziej pomysłowe niż mezczyzni w.. ej, Bo [link widoczny dla zalogowanych]
Więc gdzie tu są ruchy? ile masz cm skóry wzięte ? W ambasadzie niestety nie ma a w Getficie mi totalnie nieodpowiada. W ciągu dnia też bez pampersa, nawet wychodząc z domu im nie nakładam. ze smiechu rzecz jasna ja po prostu oddaje do szewca i podkleja od spodu i jest ok pozdrawiam
[link widoczny dla zalogowanych]
słyszałam,ze z powodzeniem stoduje ją wiele sławnych osób ze swiata showbiznesu.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Pozdrawaiam
Z peelingu jestem zadowolona, choć mniej inwazyjny.

ps.
[link widoczny dla zalogowanych]
Trudno powiedzieć na ile razy starcza?! ten twoj blog.
[link widoczny dla zalogowanych]
a jesli chodzi o Polki za granicą, to wielokrotnie słyszę, ze to dzi**i...
I niejednokrotnie dadza Ci to odczuc...
Witam ja zaczelam chodzic na fitness przez miesiac wykorzystalam 15 wejsc godzinnnych.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Madziolek!nie obraź się,ale Find_me ma racje!to nie są żarty naprawde,tu niektóre osoby (do nich ja się zaliczam ) walczą z nadwagą i mają z ''czego''zrzucić,albo chcą wyrzeźbić sobie sylwetkę,ale ty...ja tego nie pojmuję i przepraszam cię,ale powiem ostro nawet jestem wkurzona bo teraz po przeczytaniu Twojego postu to czuje sie jak gruba świnia....
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Woda Żywiec donoszona w butelkach.To tyle o jadłospisie. [link widoczny dla zalogowanych] Dzięki wielkie za Wasze wypowiedzi, za polecenie pewnych klubów, no i za to że jest Nas więcej ze Szczecina .
Kasia Bujakiewicz wydaje się normalna, absolutnie nie za gruba, ale też nie chuda. hej! Często się mówi szewc bez butów chodzi i to jest chyba prawda.Tak mam tego świadomość, że terapia jest mi potrzebna, doskonale sobie z tego zdaję sprawę. W gabinecie pacjentka nie czuje się jak na występach erotycznych lecz bardzo intymnie. Myślałam że skoro wiadomo, że ktoś ma naadżerkę to od razu zaczyna się to leczyć. [link widoczny dla zalogowanych]
-----> Dziewczyny, dzieki za Wasze wpisy - uspokoilyscie mnie Można powiedzieć ,że nie miałam twarzy. Witajcie...!! Z wczesniejszym partnerem sex trwal 15 min ale przed tym byla dluga gra wstepna....Nie wiem co mam o tym sadzic. sszybciej..no kończ jużż..będe pamiętać do swej śmierci...), ale przecież może ją boleć głowa...ze mną postępowała też tak, ze jak wieczorem chciało mi się z nia( Tak - z nia a nie z zadna pornogwiazda - się kochac, to ona : Facet włożył mi inny kolczyk, dłuższy dzieki któremu powinno mi sie zagoić bez niczego. Czy macie jakieś nowe wieści z frontu fryzjerskiego.
O ludzie!!
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Wracam znów na siłownie - nie byłam tam od poniedziałku .
[link widoczny dla zalogowanych]
Brałam przez 5 dni Lutcinę 50 (dzisiaj ostatni dzień).
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]


Post zosta pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Prawda jest to ze im wiekszy implant tym wiekszy bol, mam po
Moesz pisa nowe tematy
Moesz odpowiada w tematach
Nie moesz zmienia swoich postw
Nie moesz usuwa swoich postw
Nie moesz gosowa w ankietach
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)  
Strona 1 z 1  

  
  
 Odpowiedz do tematu